Sıkça Sorulan Sorular

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Sürat Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatillerde Sürat Kargo teslimat yapmamaktadır.

Sürat Kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapabiliyor musunuz?

Sürat Kargo ile çalışmaktayız, herhangi başka bir kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.

Ürünlerim nereden kargoya veriliyor?

HANCLO sanal mağazasından almış olduğunuz ürünler, Aksaray'da bulunan lojistik depomuzdan sevk edilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir konfirmasyon SMS yönlendirmekteyiz. Bu SMS içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu Sürat Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Sürat Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.

Ürünümün teslimat tarihini nasıl öğrenebilirim?

Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda, Sepete Ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır.

Paket hasarlı geldi, teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Sürat Kargo şubelerine ulaşamıyorum, ne yapmalıyım?

Sürat Kargo sorunları için HANCLO Müşteri Hizmetlerinden 0534 217 88 35 veya WhatsApp Destek Hattı'ndan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler (cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için KVKK sözleşmesini inceleyebilirsiniz.